O'Leary kwam zelf naar Brussel om de boodschap duidelijk te maken: "Als de geluidskwestie niet opgelost raakt, zou dat beschamend zijn voor Brussel". Maar het zal ook jobs kosten, waarschuwde hij. "We lanceren zes nieuwe routes vanuit Charleroi. Een aantal zou naar Zaventem gegaan zijn, maar we deden het niet door de onzekerheid over die belachelijke geluidsnormen." "Het is moeilijk werken als je het risico loopt op een boete van 6.000 euro per vlucht. Dat is meer dan een vlucht ons opbrengt", aldus nog de flamboyante CEO. Hij begrijpt niet dat er een probleem is met vliegen tussen 6 en 7 uur 's ochtends. "Mensen zouden dan toch al wakker moeten zijn en werken? Dat is toch niet onredelijk?" (Belga)

O'Leary kwam zelf naar Brussel om de boodschap duidelijk te maken: "Als de geluidskwestie niet opgelost raakt, zou dat beschamend zijn voor Brussel". Maar het zal ook jobs kosten, waarschuwde hij. "We lanceren zes nieuwe routes vanuit Charleroi. Een aantal zou naar Zaventem gegaan zijn, maar we deden het niet door de onzekerheid over die belachelijke geluidsnormen." "Het is moeilijk werken als je het risico loopt op een boete van 6.000 euro per vlucht. Dat is meer dan een vlucht ons opbrengt", aldus nog de flamboyante CEO. Hij begrijpt niet dat er een probleem is met vliegen tussen 6 en 7 uur 's ochtends. "Mensen zouden dan toch al wakker moeten zijn en werken? Dat is toch niet onredelijk?" (Belga)