Vooral in de maanden januari en februari waren er volgens Febiac "verrassend veel" inschrijvingen, hoewel wintermaanden traditioneel niet de periode zijn waarin veel nieuwe motoren en scooters in het verkeer gebracht worden. Niet alleen in ons land was het startkwartaal goed voor de sector. Cijfers van de Europese vereniging van motorfabrikanten ACEM tonen in de hele EU een groei van 11,5 procent bij de registratie van nieuwe gemotoriseerde tweewielers (inclusief bromfietsen). Marktleider in België tijdens de eerste drie maanden was Honda, met een aandeel van 16,2 procent, gevolgd door BMW (13,7 procent), Yamaha (10,4 procent), Piaggio (7,6 procent) en Kawasaki (7,5 procent). (Belga)

Vooral in de maanden januari en februari waren er volgens Febiac "verrassend veel" inschrijvingen, hoewel wintermaanden traditioneel niet de periode zijn waarin veel nieuwe motoren en scooters in het verkeer gebracht worden. Niet alleen in ons land was het startkwartaal goed voor de sector. Cijfers van de Europese vereniging van motorfabrikanten ACEM tonen in de hele EU een groei van 11,5 procent bij de registratie van nieuwe gemotoriseerde tweewielers (inclusief bromfietsen). Marktleider in België tijdens de eerste drie maanden was Honda, met een aandeel van 16,2 procent, gevolgd door BMW (13,7 procent), Yamaha (10,4 procent), Piaggio (7,6 procent) en Kawasaki (7,5 procent). (Belga)