De artikelen zijn enkel online te koop, op de fanshop van Trainworld (https://fanshop.belgiantrain.be). Het gaat om een tiental artikelen, "ideaal voor tijdens een festival, een bbq of een dagje treinreizen", klinkt het in de begeleidende campagnetekst. "De producten zijn voor iedereen bestemd, maar we mikken in de eerste plaats op de jeugd", aldus de woordvoerder. De producten lijken aan te slaan, want de sokken waren al na 1 dag uitverkocht. "We zullen er nieuwe moeten bestellen". Voor de t-shirts en sweaters kan men kiezen uit een lijst met 550 stations. De NMBS is niet de eerste die met een eigen kledinglijn komt: verschillende Nederlandse retailers zoals Albert Heijn, Action en Zeeman brachten al een eigen fanwear-kledinglijn uit. Sommige stukken groeiden uit tot collectors items. "Maar ook binnen onze sector waren er al gelijkaardige initiatieven, zoals een metrobedrijf in het UK en de Zwitserse spoorwegen", legt Temmerman uit. (Belga)

De artikelen zijn enkel online te koop, op de fanshop van Trainworld (https://fanshop.belgiantrain.be). Het gaat om een tiental artikelen, "ideaal voor tijdens een festival, een bbq of een dagje treinreizen", klinkt het in de begeleidende campagnetekst. "De producten zijn voor iedereen bestemd, maar we mikken in de eerste plaats op de jeugd", aldus de woordvoerder. De producten lijken aan te slaan, want de sokken waren al na 1 dag uitverkocht. "We zullen er nieuwe moeten bestellen". Voor de t-shirts en sweaters kan men kiezen uit een lijst met 550 stations. De NMBS is niet de eerste die met een eigen kledinglijn komt: verschillende Nederlandse retailers zoals Albert Heijn, Action en Zeeman brachten al een eigen fanwear-kledinglijn uit. Sommige stukken groeiden uit tot collectors items. "Maar ook binnen onze sector waren er al gelijkaardige initiatieven, zoals een metrobedrijf in het UK en de Zwitserse spoorwegen", legt Temmerman uit. (Belga)