Namen wil zijn imago versterken, werken aan het onthaal en de communicatie, en zijn troeven als Waalse hoofdstad in de kijker zetten. Dit jaar kiest de stad ervoor om de focus te leggen op de Vlamingen, die nu al goed zijn voor 14 procent van de bezoekers aan het lokale toeristische informatiekantoor. Er zullen onder meer kortingbonnen uitgedeeld worden om Vlamingen aan te zetten de stad te bezoeken. Daarnaast werden twee tweetalige medewerkers aangeworven en werden alle toeristische publicaties vertaald in het Nederlands. (Belga)

Namen wil zijn imago versterken, werken aan het onthaal en de communicatie, en zijn troeven als Waalse hoofdstad in de kijker zetten. Dit jaar kiest de stad ervoor om de focus te leggen op de Vlamingen, die nu al goed zijn voor 14 procent van de bezoekers aan het lokale toeristische informatiekantoor. Er zullen onder meer kortingbonnen uitgedeeld worden om Vlamingen aan te zetten de stad te bezoeken. Daarnaast werden twee tweetalige medewerkers aangeworven en werden alle toeristische publicaties vertaald in het Nederlands. (Belga)