De landen waar bedrijven het meest gebruikmaken van het internet om hun goederen of diensten aan te prijzen, zijn Malta (46 pct), Zweden (42 pct) en Denemarken (40 pct). Onderaan de rangschikking bengelen Roemenië (12 pct), Portugal (15 pct), Frankrijk en Italië (elk 18 pct). Driekwart van de Europese bedrijven beschikt over een eigen website, minder dan de helft is op socialenetwerksites als Facebook actief. Zo'n 71 procent van de Belgische bedrijven die reclame voeren op het internet doet dat gericht , op basis van het surfgedrag van de klant. (Belga)

De landen waar bedrijven het meest gebruikmaken van het internet om hun goederen of diensten aan te prijzen, zijn Malta (46 pct), Zweden (42 pct) en Denemarken (40 pct). Onderaan de rangschikking bengelen Roemenië (12 pct), Portugal (15 pct), Frankrijk en Italië (elk 18 pct). Driekwart van de Europese bedrijven beschikt over een eigen website, minder dan de helft is op socialenetwerksites als Facebook actief. Zo'n 71 procent van de Belgische bedrijven die reclame voeren op het internet doet dat gericht , op basis van het surfgedrag van de klant. (Belga)