Dat zegt topman Boudewijn Van den Brand in een interview met Het Nieuwsblad en de kranten van Sudpresse.

Nu heeft de discounter 300 winkels in ons land. Volgens cijfers van GfK goed voor een marktaandeel van 8,1 procent, tegenover 5,5 procent in 2011.

De ambitie is om binnen vijf jaar boven de tien procent te geraken. De bestaande winkels gaan uitbreiden en Duitse producten moeten steeds meer plaats ruimen voor Belgische. Tegenwoordig is "ruim één op vier van de leveranciers Belgisch".

(Belga/RR)

Dat zegt topman Boudewijn Van den Brand in een interview met Het Nieuwsblad en de kranten van Sudpresse. Nu heeft de discounter 300 winkels in ons land. Volgens cijfers van GfK goed voor een marktaandeel van 8,1 procent, tegenover 5,5 procent in 2011. De ambitie is om binnen vijf jaar boven de tien procent te geraken. De bestaande winkels gaan uitbreiden en Duitse producten moeten steeds meer plaats ruimen voor Belgische. Tegenwoordig is "ruim één op vier van de leveranciers Belgisch". (Belga/RR)