Johan Milliau (logistieke groep Bleckmann): 'De helft van onze omzet komt uit e-commerce, en het wordt nog mooier.'

21/11/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 23/11/18 om 14:30
Uit Trends van 22/11/18

Groeien en bloeien met e-commerce, het kan ook in België. De logistieke dienstverlener Bleckmann, gespecialiseerd in de distributie van mode- en lifestyle-artikelen, bewijst het.

Geen parkeerplaats meer te vinden aan het imposante distributiecentrum van Bleckmann in Grobbendonk. De Belgische logistieke dienstverlener, met bekende klanten als JBC, Essentiel, Superdry, Michael Kors, Abercrombie & Fitch en Gymshark, draait op volle toeren en maakt zich klaar voor Black Friday, de e-commercehoogdag op 23 november. "Aan de parkeerproblemen zie je dat dit magazijn van meer dan 100.000 vierkante meter al aan zijn limiet zit", vertelt Johan Milliau (51), mede-eigenaar en de CEO van Bleckmann. Hij huurt het distributiecentrum van Heylen Warehouses.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners