Jet, dat deels deels in handen is van Etihad Airways, moet opboksen tegen budgetvliegers als IndiGo, GoAir en SpiceJet. Die groeiden afgelopen jaren juist exceptioneel, omdat ze de Indiase middenklasse een goedkoper alternatief bieden. India is een van de snelstgroeiende luchtvaartmarkten ter wereld, maar ook een van de moeilijkste door de ongekende concurrentie. Jet is zeker niet de enige maatschappij met problemen. Staatsbedrijf Air India is al meerdere keren van de ondergang gered en Kingfisher Airlines verloor in 2013 zijn vliegvergunning door aanhoudende financiële problemen. (Belga)

Jet, dat deels deels in handen is van Etihad Airways, moet opboksen tegen budgetvliegers als IndiGo, GoAir en SpiceJet. Die groeiden afgelopen jaren juist exceptioneel, omdat ze de Indiase middenklasse een goedkoper alternatief bieden. India is een van de snelstgroeiende luchtvaartmarkten ter wereld, maar ook een van de moeilijkste door de ongekende concurrentie. Jet is zeker niet de enige maatschappij met problemen. Staatsbedrijf Air India is al meerdere keren van de ondergang gered en Kingfisher Airlines verloor in 2013 zijn vliegvergunning door aanhoudende financiële problemen. (Belga)