Het ging al langer niet goed met het bedrijf, dat een vloot van zo'n 75 vliegtuigen heeft en vliegt op meer dan tachtig luchthavens in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Door de uitbraak van het nieuwe coronavirus is de onderneming extra in de problemen gekomen. Hierdoor is de vraag naar vliegtickets flink onder druk komen te staan. Onlangs leek het bedrijf met 2.000 medewerkers nog gered omdat de Britse overheid het bedrijf te hulp wilde schieten. Branchegenoten als British Airways-moeder IAG en prijsvechter Ryanair vonden dat maar niks. Zij zagen de hulpplannen als illegale staatssteun. (Belga)

Het ging al langer niet goed met het bedrijf, dat een vloot van zo'n 75 vliegtuigen heeft en vliegt op meer dan tachtig luchthavens in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Door de uitbraak van het nieuwe coronavirus is de onderneming extra in de problemen gekomen. Hierdoor is de vraag naar vliegtickets flink onder druk komen te staan. Onlangs leek het bedrijf met 2.000 medewerkers nog gered omdat de Britse overheid het bedrijf te hulp wilde schieten. Branchegenoten als British Airways-moeder IAG en prijsvechter Ryanair vonden dat maar niks. Zij zagen de hulpplannen als illegale staatssteun. (Belga)