Het aandeel elektronische dienstencheques schommelt elke maand tussen 33 en 39 procent. "Aan het huidige groeitempo is het vooropgestelde doel van 95 procent elektronische dienstencheques tegen eind 2017 moeilijk haalbaar", zegt Muyters. Sodexo riskeert daardoor nog meer boetes in de toekomst. "We zitten nu elke maand samen met Sodexo om de problemen op te lossen. Enkele - soms absurde - zaken moeten dringend worden aangepakt", zegt Muyters. Zo kunnen mensen die Jo of An heten via de website van Dienstencheques Vlaanderen geen cheques aanvragen, omdat een voornaam minstens uit drie letters moet bestaan. Veel dienstenchequebedrijven klagen ook over de slechte communicatie van Sodexo. (Belga)

Het aandeel elektronische dienstencheques schommelt elke maand tussen 33 en 39 procent. "Aan het huidige groeitempo is het vooropgestelde doel van 95 procent elektronische dienstencheques tegen eind 2017 moeilijk haalbaar", zegt Muyters. Sodexo riskeert daardoor nog meer boetes in de toekomst. "We zitten nu elke maand samen met Sodexo om de problemen op te lossen. Enkele - soms absurde - zaken moeten dringend worden aangepakt", zegt Muyters. Zo kunnen mensen die Jo of An heten via de website van Dienstencheques Vlaanderen geen cheques aanvragen, omdat een voornaam minstens uit drie letters moet bestaan. Veel dienstenchequebedrijven klagen ook over de slechte communicatie van Sodexo. (Belga)