De belangrijkste bijdragen aan de groei werden geleverd door de drie grootste exportmarkten van Audi, die elk goed waren voor een tweecijferige groei. Zo ging China er 21,2 procent op vooruit, de VS 13,5 procent en het Verenigd Koninkrijk 14,9 procent. "We hebben een belangrijke mijlpaal bereikt voor Audi het voorbije jaar", zegt topman Rupert Stadler. "We hebben onze strategische doelstelling van 1,5 miljoen verkochte wagens twee jaar eerder dan gepland behaald, en bovendien nog duidelijk overschreden. Dit betekent dat Audi alleen al de voorbije vier jaar er 600.000 nieuwe klanten bij kreeg. (Belga)

De belangrijkste bijdragen aan de groei werden geleverd door de drie grootste exportmarkten van Audi, die elk goed waren voor een tweecijferige groei. Zo ging China er 21,2 procent op vooruit, de VS 13,5 procent en het Verenigd Koninkrijk 14,9 procent. "We hebben een belangrijke mijlpaal bereikt voor Audi het voorbije jaar", zegt topman Rupert Stadler. "We hebben onze strategische doelstelling van 1,5 miljoen verkochte wagens twee jaar eerder dan gepland behaald, en bovendien nog duidelijk overschreden. Dit betekent dat Audi alleen al de voorbije vier jaar er 600.000 nieuwe klanten bij kreeg. (Belga)