Ahold kondigt nieuwe topstructuur aan
Ahold heeft dinsdag een nieuwe Executive Committee (ExCo) topstructuur aangekondigd, wat de onderneming in staat stelt om de Reshaping Retail-strategie teversnellen.
Het nieuwe ExCo vereenvoudigt de bestuursstructuur en het besluitvormingsproces van Ahold. Dankzij die nieuwe structuur zijn de leiders van de bedrijfsonderdelen en functies op het hoogste niveau vertegenwoordigd.
Nieuw in het nu zevenkoppige Executive Committee is Hanneke Faber in de functie van Chief Commercial Officer (CCO).
Faber, die aan CEO Dick Boer gaat rapporteren, is afkomstig van Procter & Gamble, waar zij diverse algemene seniormanagement- en marketingfuncties heeft bekleed, in de Verenigde Staten,
Zwitserland, Griekenland en Nederland.
Zij komt Ahold versterken met vele jaren internationale ervaring op het gebied van innovatie, strategie, klantinzicht en het bouwen aan toonaangevende internationale merken. Faber gaat in haar nieuwe rol als CCO leiding geven aan Ahold’s online en customer loyalty initiatieven.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier