Acht nieuwe Alfa's tegen 2020

Acht nieuwe Alfa's tegen 2020

Alfa Romeo lanceert volop nieuwe modellen om in alle hogere marktsegmenten de strijd met de concurrentie aan te gaan. Zopas pakten ze uit met de nieuwe Giulia en midden november stellen ze op het autosalon van Los Angeles de D-SUV voor.


Alfa Romeo mikt hoger in de markt

Alfa Romeo mikt hoger in de markt

Met de nieuwe Giulia en de introductie van de allereerste SUV (de D-SUV) wil Alfa Romeo bijkomende markten veroveren: territoriaal en in de hogere segmenten.


Nieuwe 5 Reeks is nieuwe benchmark

Nieuwe 5 Reeks is nieuwe benchmark

De nieuwe BMW 5 Reeks gaat in première op 8 januari 2017 op het Autosalon van Detroit en vanaf 14 januari 2017 kan je hem ook ontdekken op het Autosalon van Brussel. In februari staat hij in de showrooms.


Ook overmorgen blijft BMW premium

Ook overmorgen blijft BMW premium

De nieuwe BMW 5 Reeks die medio februari 2017 in de showrooms staat, legt de lat voor premiumwagens opnieuw hoger. Moet ook voor een merk dat zich exclusief richt op de premiummarkt.


DS zonder dubbele chevron

DS zonder dubbele chevron

DS is een merk geworden. Wanneer in 2010 het nieuwe model van Citroën wordt voorgesteld, blijkt al snel dat meer dan de helft van de kopers geen traditionele Citroën-klanten zijn. DS boort een nieuwe premiummarkt aan.


Luxe à la française

Luxe à la française

"DS is luxe à la française. Denk aan vooruitstrevend en krachtig design, verfijnd comfort met een grote C, de nieuwste technologie, aandacht voor het detail", aldus Anouk van Vliet.


Belg houdt van luxe aan boord

Belg houdt van luxe aan boord

Wie Ford rijdt, houdt van luxe. Hoe verklaar je anders dat meer dan de helft van de klanten kiest voor het hoogst mogelijke uitrustingsniveau van zijn wagen, de zogenaamde Titanium-versie?


Betaalbare technologie

Betaalbare technologie

"Ford is het eerste volumemerk dat zoveel nieuwe technologieën aanbiedt tegen een zeer schappelijke prijs", zegt Jo Declercq, Director Communications & Public Affairs bij Ford.


Auto blijft populairste vervoermiddel

Auto blijft populairste vervoermiddel

De eigen wagen staat nog steeds op de eerste plaats in de individuele mobiliteitsmix, dat blijkt uit een kwalitatief marktonderzoek van LeasePlan. Voor alle generaties is en blijft de auto het populairste vervoersmiddel.


Altijd een auto op maat

Altijd een auto op maat

Waarom per se eigenaar zijn van een eigen wagen? En waarom zouden particuliere consumenten niet mogen genieten van de voordelen van leasing zoals zakelijke bestuurders? Twee vragen die voor LeasePlan leiden tot één antwoord: private lease.


VW kijkt VoorWaarts

VW kijkt VoorWaarts

Volkswagen rijdt een nieuw tijdperk binnen met de BUDD-e. De unieke concept car die in wereldpremière ging op het Autosalon van Parijs, combineert een avant-gardistisch design met alle denkbare technologische innovaties.


Geen blingbling, wel premiumtechnologie

Geen blingbling, wel premiumtechnologie

In de strikte betekenis van het woord, heeft Volkswagen met de Touareg en de CC twee premiummodellen in de aanbieding. Maar premium is meer dan 'topklasse met een prijskaartje'.