Alfa Romeo: historisch merk, premiumspeler

Alfa Romeo: historisch merk, premiumspeler

Vanuit het roemrijke verleden van het merk positioneert Alfa Romeo zich vandaag als een premiumspeler voor wie sportiviteit, design, functionaliteit en toptechnologie sleutelbegrippen zijn.

Toekomst connected voor BMW

Toekomst connected voor BMW

Ver vooruit kijken. Daarmee maakt BMW het verschil. Dat uit zich in duurzamere wagens, maar ook in meer connectiviteit. De gloednieuwe BMW 6 Reeks Gran Turismo is er het bewijs van.

Ervaring even belangrijk als het product voor BMW

Ervaring even belangrijk als het product voor BMW

In 2016 vierde BMW haar honderdste verjaardag met de voorstelling van haar VISION NEXT 100 voertuigen. BMW, MINI, Rolls-Royce en BMW Motorrad geven daarin elk hun eigen visie op de toekomst.

Wedden op SUV's

Wedden op SUV's

Als zelfs Ferrari en Rolls Royce terreinwagens beginnen te ontwikkelen, weet je dat geen enkel automerk het zich nog kan veroorloven om dit marktsegment links te laten liggen. Bij Jaguar hebben ze dit al enkele jaren door.

In de glazen bol van Jaguar

In de glazen bol van Jaguar

Elektrische wagens. En zelfrijdende modellen. Weinig topics die in de automobielwereld zoveel aandacht krijgen tegenwoordig. Ook Jaguar doet er volop aan mee.

Volvo slaat de weg van de innovatie in

Volvo slaat de weg van de innovatie in

De XC90, de S90, de V90, de XC60 en de XC40... De lanceringsdrift van Volvo was de afgelopen jaren ongeëvenaard, met een sterke focus op premium modellen.

Volvo volgt de maatschappijtrends

Volvo volgt de maatschappijtrends

Autorijden zal binnen tien jaar een totaal andere ervaring zijn dan het nu is. En daar bereidt Volvo zich nu al op voor. Staan daarbij centraal: autonomous driving, shared mobility en electrified driving.