Shop
Abonneer
Kanaal Z
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Nieuws
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Beleggen
Adviezen voor beleggen
Chat Trends Beleggen
Voorbeeldportefeuilles
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Geld
Immo
Sparen
Belastingen
Pensioen
Verzekeren
Rechten
Consumeren
Investeren
Immo
Opinie
CFO of the Year
KMO-deal
Video
Podcasts
Kanaal Z
Nieuws
Beleggen
Geld
Immo
Opinie
CFO of the Year
KMO-deal
Abonneer
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Kanaal Z
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Nieuws
Adviezen voor beleggen
Chat Trends Beleggen
Voorbeeldportefeuilles
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Beleggen
Immo
Sparen
Belastingen
Pensioen
Verzekeren
Rechten
Consumeren
Investeren
Geld
Immo
Opinie
CFO of the Year
KMO-deal
Video
Podcasts
Shop
Abonneer
Nieuws
4 places to be
'Made to be Authentic'. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe 'MADE TO'-campagne.
© Kurt Vandeweerdt
Redactie Trends
27-10-2015, 14:10
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 07:16
‘Made to be Authentic’. Onder deze slogan slaat de Belgische divisie van Lee Cooper de handen in elkaar met Caffènation. Met deze hippe koffiebar is de baristatrend in de stad begonnen. De samenwerking kadert in de nieuwe ‘MADE TO’-campagne.
©
Kurt Vandeweerdt
Na Hay Antwerpen opent het Deense designlabel een tweede flagshipstore in Hasselt. Het Scandinavische interieurmerk verwelkomt u vanaf begin december. Het iconische Hasseltse ‘Café Concordia’ op de Havermarkt 40 wordt de nieuwe thuishaven. U vindt er tijdloze meubelen, servies, textiel en andere interieuraccessoires.
©
GF
Een hamburgeradresje om op het lijstje af te vinken: Manhattn’s aan de Beurs in Brussel, nog aftellen tot de opening op 24 november. In afwachting kan je ook al in de vestiging op de Louizalaan terecht.
©
www.nicolaslobet.com
Sinds 20 oktober kan u in Parijs terecht bij de nieuwe boetiek van Sessùn. Het Franse label opent een nieuw filiaal dat grenst aan de Parijse flagship store. Denk niet aan een loutere uitbreiding van de huidige boetiek, noch aan een tweede stand-alone store. Deze permanente pop-up onderscheidt zich als complementaire en tegelijk onafhankelijke store. Rue de Charonne 34, Parijs.
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Content