'Welcome Home': de boetiek als een huiskamer

28/06/17 om 18:51 - Bijgewerkt op 14/07/17 om 18:10
Uit Trends van 29/06/17

'Welcome Home' is de nieuwe slogan van de Belgische kledingretailer Cassis. De boetiek meet zich dan ook een interieur als een huiskamer aan.

Stagnatie

Het Belgische merk voor dameskleding Cassis holt de trends niet achterna, maar laat zich voorstaan op zijn kleuren, stoffen en pasvorm. De aandeelhouders van Cassis zijn onder meer de oprichter Jacques Hayez, Mitiska en Sofindev, waarin Colruyt en Boël participeren. Ze besloten dat Cassis na zo'n twintig jaar behoefte had aan vernieuwing. Mensen vonden de boetieks te donker en niet aangenaam. Aan de producten zelf lag het niet, zegt CEO Vincent Rousseau. "De online-omzet in Nederland is hoog en daar verkopen we dezelfde producten als in de boetieks hier." Cassis werkte samen met het Franse 100%Quali in samenwerking met het ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners