RazWar wint de eerste Bizz Starters Award

De start-up GrowthBridge en zijn directeur David Hachez hebben gisteren de eerste Bizz Starters Award gewonnen. Het bedrijf werd zo beloond voor de lancering van zijn merk RazWar, dat zich op een innovatieve en dynamische manier op de traditionele scheermesjesmarkt begeeft.

RazWar verkoopt zijn producten voornamelijk via het internet, met name via een abonnementsformule. Het is vooral de mond-tot-mondreclame en de keuze voor zoveel mogelijk interactie met zijn klanten die het merk bekendheid verschaffen. Als prijs kreeg David Hachez een Executive MBA, aangeboden door de Louvain School of Management.

De prijsuitreiking gebeurde tijdens een evenement in het Brusselse kantoor van ING, waar een dikke honderd personen op aanwezig waren.

Een van de hoogtepunten van het event was de presentatie van Jo Caudron (een van de juryleden van de Bizz Starters Award) over sociale media en hun impact op de strategie van grote en kleine bedrijven.

Jurylid Frédéric Rouvez, CEO en medestichter van Exki en manager van het jaar 2009, sloot de bijeenkomst af met een gesmaakte speech over de moeilijkheden die de ondernemer op zijn weg vindt en de noodzakelijke kwaliteiten als manager die hij zal moeten ontwikkelen.

De andere genomineerden van de wedstrijd waren Michaël Thuy en Geoffrey Michiels van Geek Angels (die een talenopleiding van Ceran winnen), Lorenzo Bown van Let Me Show You en Jan Klaps van Shine.

ING en Securex waren de twee partners van de wedstrijd, die werd georganiseerd door Bizz en Trends(-Tendances).

http://www.razwar.com

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content