Overal reclame dankzij bedrijfsvoertuigen

Of ze nu geparkeerd staan of rondrijden in commercieel interessant gebied, uw bedrijfsvoertuigen kunnen perfecte uithangborden van uw onderneming worden. Hoe werkt het?

Doelgroep. Autoreclame is niet geschikt voor elke doelgroep. Een onderneming die meer zichtbaarheid nodig heeft, mag een beetje lef tonen. Maar een marktleider kan een gebrek aan ernst verweten worden.
Welke boodschap? De firmanaam, activiteit, telefoonnummer, adres en website moeten worden vermeld. Het logo kan de aandacht trekken en de herkenning bevorderen.
Waar plakken? De meeste bedrijven kiezen voor de portieren, omdat die oppervlakte groot en altijd zichtbaar is, ook als de auto geparkeerd staat. Op de voorkant, die gelezen wordt door automobilisten die u tegemoet rijden en die vóór u stilstaan, kunt u eventueel een specialisatie of slogan plakken.
Welke stijl? Vermijd ronde, dikke of ‘handgeschreven’ letters. Gebruik niet meer dan twee of drie kleuren. U kunt kiezen voor een kleur die met uw business geassocieerd wordt, bijvoorbeeld groen voor architecten, blauw voor loodgieters, grijs voor informatici. Maar dat doet iedereen. Met verrassende kleuren valt u meer op.
Stickers of magneten? Zelfklevende reclame kan drie tot zeven jaar blijven plakken, afhankelijk van de kwaliteit. Magnetische letters vergen onderhoud (minstens eenmaal per week), maar bieden het voordeel dat ze makkelijk verwijderd worden (voor het weekend of voor een andere auto).
Aanbrengen is niet simpel. Een kleine reclame kan u zelf misschien af, maar voor grote stickers roept u best de hulp van een professional in. Wacht een week met het wassen van de auto.

Bron: Chef d’Entreprise

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content