Kennis maakt marketing

26/07/17 om 19:08 - Bijgewerkt op 29/07/17 om 09:11
Uit Trends van 27/07/17

Een jong en voornamelijk vrouwelijk managementteam moet het marketingadviesbedrijf The House of Marketing (THoM) weer op de kaart zetten na enkele moeilijke jaren en een overname. Investeren in personeel en kennis staat voorop.

De leden van het vijfkoppige managementteam van The House of Marketing zijn allemaal dertigers en hoofdzakelijk vrouwen: Sophie Van Orden (36, hoofd kennisafdeling), Grégory Delens (33, managing director), Karolien Vanhelden (35, hoofd marketing), Stéphanie Duchemin (37, hoofd human capital) en Lies Taerwe (33, hoofd client development). Dat vijftal leidt een team vol jong bloed. The House of Marketing (THoM) telt 55 medewerkers en werkt met een dertigtal freelanceconsultants.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info