'De Buurtpolitie is geen tuinhuis'

14/02/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 16/02/18 om 17:51
Uit Trends van 15/02/18

De budgetten liggen lager, het aantal draaidagen ook. Toch bereiken de serie en de films van De buurtpolitie een onverwacht groot aantal - vooral jonge - kijkers. Ook de strip heeft een opmerkelijk succes. "Buurtpatrouilles maken zaken mee die gewone mensen herkennen."

Vertaal het recept van De buurtpolitie naar een andere sector en je krijgt ongeveer dit: minder mensen, minder centen, meer return. "Goh, zo heb ik het nog nooit gehoord", reageert Kris Spaepen, de managing director van het productiehuis Zodiak Belgium.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners