CEO pyjamamerk Woody: "Succes is geen toeval, maar een keuze"

07/04/14 om 15:22 - Bijgewerkt om 15:22

Bron: Trends

Jellycoe, het bedrijf van Gentenaar Michel Van de Velde, is in twintig jaar uitgegroeid van een eenmanszaak tot een stevig bedrijf met 310 werknemers in drie landen. De onderneming werd bekend met pyjamamerk Woody en de romantische home- en nachtkledij van Lords & Lilies.

CEO pyjamamerk Woody: "Succes is geen toeval, maar een keuze"

© Ivan Put

U kunt zich hiernaast abonneren op de nieuwsbrief Bizz By Mail en zich uitschrijven door hierboven te klikken op de tab 'registreren' of 'registratie wijzigen'.

"Zorg voor een goed evenwicht tussen je werk en privéleven, en omring je op beide vlakken met goeie mensen", zegt Michel Van de Velde (foto), de oprichter van Jellycoe. "In het begin is het moeilijk om die te vinden, later wordt dat eenvoudiger. Al kies ik niet altijd voor de meest gekwalificeerde, maar wel voor degene die het beste past in de groep. Daardoor ontstaat er een dynamisch evenwicht. Zo zag ik enorm veel potentieel in Mehmet, mijn Turkse partner. Dankzij hem loopt onze Turkse fabriek als een trein. Intussen zijn we ook zeer goede vrienden, en was ik getuige op zijn trouw. Volgens mij is succes dan ook geen toeval, maar een keuze."

Elien Haentjens

Tijdens de Paasvakantie verschijnt de Bizz By Mail-nieuwsbrief alleen op maandag, woensdag en vrijdag in plaats van elke werkdag.

Onze partners