5 marketinglessen van Anouk Lagae (Duvel Moortgat)

15/05/14 om 14:57 - Bijgewerkt om 14:57

Bron: Trends

Na een internationale carrière bij multinationals Unilever en Coca-Cola, lanceert chief marketing officer Anouk Lagae bij Duvel Moortgat deze maand een reeks productinnovaties. Ze geeft deze 5 marketingtips.

5 marketinglessen van Anouk Lagae (Duvel Moortgat)

U kunt zich hiernaast abonneren op de nieuwsbrief Bizz By Mail en zich uitschrijven door hierboven te klikken op de tab 'registreren' of 'registratie wijzigen'.

1 Wees kritisch voor commerciële aanvragen zoals meer varianten. Wees vooral geduldig en versterk de uniciteit van je merk door goed te focussen.

2 Hoe beter uw verpakking duidelijk maakt waar uw merk voor staat, hoe minder investering in marketing u nodig heeft.

3 Vertel uw meest unieke verhaal, vooral als er sleutelpersonen in aan bod komen. Mensen verbinden zich sneller met andere mensen dan met onpersoonlijke merken.

4 Durf uw categorie opnieuw te definiëren, vooral wanneer het segment een dalende lijn vertoont.

5 U heeft geen grote budgetten nodig om te investeren in media om een sterk consumentenmerk te creëren.

Benny Debruyne

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners