Amerikaanse marketinggoeroe Carla Johnson: 'Marketeers onderschatten hun invloed op innovatie'

28/02/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 05/03/18 om 12:52
Uit Trends van 01/03/18

Marketeers spelen een te zwakke rol in de innovatieprocessen van hun bedrijf. De ideeën zijn vaak aanwezig, maar missen onderbouw om te wegen op het innovatiebeleid, vindt de Amerikaanse marketingauteur en -spreker Carla Johnson.

In de Amerikaanse marketingwereld is Carla Johnson een naam als een klok. Ze staat in de top vijftig van de invloedrijkste marketingvrouwen en heeft zeven boeken op haar naam. Je hoeft haar jongste boek, Experiences: The 7th Era of Marketing, zelfs niet van A tot Z te hebben gelezen om te begrijpen dat Johnson het niet begrepen heeft op de platgereden paden in marketing. Ze zoekt de punten waar marketing nog tekortschiet.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners