Taylor Swift wil van haar fans levende reclameborden maken

05/09/17 om 15:00 - Bijgewerkt om 15:33

Taylor Swift is vastbesloten de komende tijd het internet te domineren om haar populariteit te verzilveren. De tot popster omgeschoolde countryzangeres wil haar nieuwe album maximaal doen renderen.

Het werd twee weken geleden even ongewoon stil op de Facebook-pagina en de andere officiële onlineprofielen van Taylor Swift. Alle inhoud werd zelfs gewist. 's Werelds best betaalde popster, volgens het magazine Forbes, heeft haar roem grotendeels te danken aan de ingenieuze manier waarop ze het internet gebruikt om zichzelf te verkopen en te communiceren met haar miljoenen fans. De kortstondige black-out bleek de voorbode voor de lancering van een nieuw nummer en de onlinepromotie van Reputation, haar nieuwe album dat in november uitkomt. De 27-jarige popster is vastbesloten haar gigantische fanbase de komende maanden op te zwepen met stunts en van hen levende reclameborden te maken.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners