Maud Leschevin nieuwe baas Club

18/02/10 om 10:25 - Bijgewerkt om 10:25

Bron: Trends

Bij de boek- en papierketen Club is Maud Leschevin aangesteld als nieuwe algemeen directeur. De Française Leschevin is de voormalige marketingdirecteur van Carrefour België. Ze vervangt bij Club Patrick Michielsen. Dat meldt het weekblad Trends.

Na een carrière als marketingmanager bij de groep GB-Express werd Maud Leschevin begin 2008 global marketing manager van Carrefour België. Ze was haar carrière al in Brussel begonnen als winkelmanager in de GB-groep en was ook acht jaar account director voor Unilever.

Zoveelste wissel bij Distriplus

Club is in handen van Distriplus, een 50/50-joint venture van de investeringsmaatschappijen Ackermans & van Haaren (AvH) en Nationale Portefeuillemaatschappij (NPM) via hun dochters Sofinim en Distripar. De wissel bij Club is de zoveelste switch bij Distriplus de jongste maanden. Eerder werd Annick Van Overstraeten, voormalig directeur van Quick België, aan het hoofd van de keten Planet Parfum geplaatst. Enkele weken geleden ruilde ze die post om als CEO van Lunch Garden aan de slag te gaan. (T)

L.D.

Onze partners