Gregory Berleur verzorgt de promotie van de waters van Danone

Gregory Berleur verzorgt de promotie van de waters van Danone

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ook bij Gregory Berleur. Na een overstap van de fast moving consumer goods naar health care bij zijn vorige werkgever Kimberly-Clark, is hij teruggekeerd naar zijn oude liefde. Dit keer bij Danone.

Nicolas Marchand gaat uitdagingen voor VOO en BeTV niet uit de weg

Nicolas Marchand gaat uitdagingen voor VOO en BeTV niet uit de weg

'We hebben in Wallonië meer digitale klanten dan Belgacom' Nicolas Marchand kan zijn verleden bij McKinsey niet loochenen: als hij het heeft over zijn marketingstrategie voor VOO, een telecomoperator die zich richt op de Waalse markt, komt meteen zijn 'ziel' van consultant naar boven.

Dirk Oosterlinck lanceert bpost op afspraak

Dirk Oosterlinck lanceert bpost op afspraak

Bpost startte vorig jaar 'bpost op afspraak'. Bezieler Dirk Oosterlinck wil die service in 2013 operationeel zien. "Het is een wereldprimeur met ongekende mogelijkheden."

Wie wordt Marketeer van het Jaar 2012?

Maak kennis met onze vier kandidaten en stem hier voor uw favoriete kandidaat. De winnaar wordt op 14 november bekendgemaakt.