Ignace Van Doorselaere: 'Goede winkels werken niet als het merk niet sterk is'

15/09/17 om 18:37 - Bijgewerkt om 19:08

Ignace Van Doorselaere, de CEO van de pralineproducent Neuhaus, smijt zich bij zijn nieuwe werkgever. Hij wil het bedrijf verder uitbouwen door het merk te versterken en de distributie in België en de Verenigde Staten stad per stad uit te breiden.

3M, Boston Consulting Group, Puratos, AB InBev, Van de Velde, Neuhaus. Ignace Van Doorselaere (58) heeft al wat kilometers managementervaring op de teller. "Maar wat mij vooral typeert, is dat ik de zoon van een kleine zelfstandige ben, een slager." Van Doorselaere zette op de Trends Lunch in Groot-Bijgaarden zijn managementideeën uiteen en gaf een inkijk in zijn plannen met de chocolatier uit het Vlaams-Brabantse Vlezenbeek.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners