'Wij veranderen het gedrag van de consument'

08/11/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 17:13
Uit Trends van 09/11/17

Op de zesde verdieping van Corda 1 heeft Christoph Neut het mooiste uitzicht van de Corda Campus. Tijd om daarvan te genieten heeft de voormalige Cegeka- en contactcentermanager niet. De vicepresident voor Europa van Sparkcentral is veel onderweg om bedrijven te overtuigen dat ze hun klantendienst moeten herbekijken. Ze moeten afkicken van callcenters met een toetsenkeuze en wachtrijen en investeren in platformen die klantenrelaties efficiënt ondersteunen via sociale media, met snelle reactietijden. Zoals Sparkcentral.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners