'We hebben het paradigma omgekeerd'

13/06/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 14/06/18 om 11:28
Uit Trends van 14/06/18

Een jaar geleden deed Patrick Mathot de allicht belangrijkste stap in zijn loopbaan door te kiezen voor Seaters, waar hij CEO Jean-Sébastien Gosuin bijstaat in strategie en verkoop. Het vier jaar oude Seaters is een Brusselse start-up die al bijkantoren in New York en Parijs heeft. Het is een onlineplatform dat sponsors van grote sportevenementen of andere events (zoals muziekfestivals) helpt de hen toegewezen tickets 'slim' te verdelen onder eigen medewerkers, klanten of toekomstige klanten. Grote bedrijven zoals BNP Paribas Fortis, Proximus, AB InBev en ASO (organisator van onder meer de Ronde van Frankrijk) gebruiken het platform.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners