Water als remedie tegen verveling

16/08/17 om 19:06 - Bijgewerkt om 19:05
Uit Trends van 17/08/17

Perrier heeft zich altijd als een ietwat gedurfd merk gepositioneerd. Ook met zijn jongste campagne wilde het de dagelijkse banaliteit doorbreken en vooral het hart van de jongeren veroveren. Het merk moet verjongen om te blijven groeien.

In de luchthaven op je bagage wachten, een nijlpaard op de rolband zien verschijnen dat de koffers een voor een oppeuzelt en de jouwe nog nét kunnen redden. Tijdens een saaie vergadering met je baas bijna in slaap vallen tot ineens een haaienvin de tafel doormidden klieft. Het zijn geen gekke dagdromen, wel situaties uit enkele reclamefilmpjes van Perrier, waarmee het watermerk u wil entertainen op dooie momenten. Vooral als u jonger dan 35 bent, want de recente campagne was in de eerste plaats gericht op millennials.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners