Veel waar voor weinig geld

29/03/17 om 19:22 - Bijgewerkt om 19:21
Uit Trends van 30/03/17

SsangYong is niet meteen het bekendste Aziatische automerk. Maar daar komt verandering in. Met de lancering van de Korando rolde de naam van het merk al over meer lippen dan tevoren. Het imago van SsangYong dat het norse, hoekige en bombastische modellen maakt, begon af te brokkelen. Vorig jaar kwamen er nog twee interessante modellen bij: de Tivoli en de langere versie ervan, de XLV. Voor onze test van de XLV kozen we de turbodie...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

TrendsInformation Services

Onze partners