Superfood and the city

01/03/17 om 18:51 - Bijgewerkt om 18:49
Uit Trends van 02/03/17

Door welke vonk een voedingsproduct uit de niche mainstream wordt, is al het voorwerp van veel hypotheses geweest. Een trend ontstaat vaak van onderuit, maar soms brengt de voedingsindustrie er zelf een op gang.

Wordt 2017 het jaar van de Koreaanse kimchi, het faux meat (veggievlees), moringabladpoeder (een nieuw superfood), de aleppopeper of gerookte smaken? Elk jaar worden tal van voedseltrends gesignaleerd, en die schieten alle kanten uit. Bloggers, bladen over gastronomie, industrietakken, marktonderzoeksbureaus, verenigingen van diëtisten - allemaal doen ze hun zeg. Van veel pronostieken wordt vervolgens niet veel meer vernomen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners