Rare beestjes, die congresgangers

03/01/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 09:05
Uit Trends van 04/01/18

De internationale congressector heet sterk vervuilend te zijn. De KMDA, eigenaar van de Antwerpse Zoo en de Elisabethzaal, trekt met het Flanders Meeting & Convention Centre Antwerp de kaart van maatschappelijk verantwoord ondernemen en scoort daarmee ook internationaal.

'Room with a ZOO' is het thema van de marketingcampagne waarmee de Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen (KMDA) het nieuwe Flanders Meeting & Convention Centre Antwerp sinds 2016 internationaal onder de aandacht brengt. Met succes, want de International Congress and Convention Association honoreerde dat congrescentrum op 15 november met de prijs van de beste marketingaanpak. De jury was gecharmeerd door het maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) dat in het zakenmodel van het congrescentrum verwerkt zit. Alle inkomsten van het congrescentrum gaan naar de conservatieprogramma's van de Zoo van Antwerpen. Daarmee speelt de dierentuin in op de toenemende aandacht voor duurzaamheid in de congressector.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners