Opblaasbare reclame

05/04/17 om 18:29 - Bijgewerkt om 18:50
Uit Trends van 06/04/17

Met de nakende festivals start ook het seizoen voor de 'opblaasbare structuren' als reclame- en promotiemiddelen. X-treme Creations uit Zaventem maakt ze voor binnen- en buitenlandse klanten.

Toepassingen

Bij menig evenement zijn opblaasbare structuren - inflatables in het jargon - te zien. Als poort aan de ingang van een plein waar een festiviteit is, om de laatste kilometer van een etappe in de Ronde van Frankrijk te markeren of op het podium van Tomorrowland. Er zijn ook opblaasbare objecten in winkels om promoties kracht bij te zetten, op een beursstand, op het dak van een winkel of zelfs als ontvangstruimte. Een merk gebruikt de inflatables om zich tijdens een evenement in de kijker te zetten.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners