Ondernemen om te overleven

15/03/17 om 20:00 - Bijgewerkt om 19:58
Uit Trends van 16/03/17

Ze runnen hun business elk aan een andere kant van de Atlantische Oceaan. De Belgische Micheline Van de Voorde en de Salvadoraanse Gloria Isabel Ambrosio vinden elkaar in hun passie voor natuurlijke schoonheidsproducten en hun geloof in de kracht van vrouwelijk ondernemerschap.

Saisons is het bedrijf van Micheline Van de Voorde. Ze heeft een passie voor beauty en wellness. Saisons verdeelt het Spaanse cosmeticamerk Germaine de Capuccini in de Benelux onder wellnesscentra, scholen en schoonheidsinstituten. Micheline Van de Voorde biedt haar klanten ook marketingondersteuning, commerciële begeleiding en trainingen aan. Vorig jaar werd ze genomineerd voor de Womed Award van de ondernemersorganisatie Unizo en het vrouwennetwerk Markant. Dit jaar wonnen Adinda De Raedt en Froya Deryckere van Froy & Dind, een groot- en kleinhandel in ecologische baby-, kinder- en dameskleding uit Antwerpen, de prijs.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info