NN moet merk van nul opbouwen

25/04/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 09:29
Uit Trends van 26/04/18

Na de fusie van de verzekeraars Nationale-Nederlanden en Delta Lloyd Life verschuift de managementfocus van de operationele integratie naar commerciële groei. Dat gaat gepaard met de lancering van de merknaam NN, die in België nieuw in de markt gezet wordt.

Een lerares die ook kooivechter is, een dirigent die met stoomlocomotieven rijdt, een veeboer die in zijn vrije tijd optreedt als deejay. De tv-spotjes die NN in België op de kaart moeten zetten, laten telkens twee facetten van dezelfde persoon zien. 'Voor alles wat jou uniek maakt', luidt de baseline. "Het leuke is dat we echte mensen opvoeren, geen acteurs. Ze vertellen zelf hun inspirerend verhaal", zegt Pieter-Bas Vos, chief commercial officer van NN Insurance Belgium.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners