Niet voor egotrippers

31/05/17 om 19:28 - Bijgewerkt om 19:28
Uit Trends van 01/06/17

Bedrijven hebben tegenwoordig de mond vol van de klant centraal stellen, maar beseffen niet dat dat ingaat tegen de op controle gerichte manier waarop ze hun bedrijven leiden. Daarom zijn veel digitale transformaties een maat voor niets.

Onder meer met boeken als het vorig jaar verschenen Transform. A Rebel's Guide for Digital Transformation hamert Gerry McGovern jaar na jaar op hetzelfde probleem. De meerderheid van de bedrijven staart zich bij zijn digitale transformatie blind op de technologie, zonder te beseffen dat zo'n transformatie eigenlijk draait om het centraal stellen van de klant. Dat heeft te maken met de manier waarop organisaties zijn georganiseerd, zegt de Ierse expert, die op 28 juni in België is voor een masterclass.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners