'Met een leuke boodschap alleen kom je er niet meer'

08/11/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 17:13
Uit Trends van 09/11/17

Een pionier was Social Lab, toen het in 2010 werd opgericht om bedrijven te helpen bij het gebruik van sociale media. Zeven jaar later telt het 300 medewerkers, die wereldwijde campagnes opzetten voor merken als Philips, Nespresso, IKEA, Coca-Cola en IBM.

Yves Baudechon, Gilles Bindels en Cédric van Kan hadden al twee marketingbedrijven opgericht en verkocht toen ze in 2010 Social Lab oprichtten, een bureau gespecialiseerd in marketing via sociale media. "Wij waren toen al overtuigd van het potentieel van sociale netwerken, niet alleen voor het imago van bedrijven, maar ook voor hun business. Wij zien sociale media vooral als een kanaal dat een rechtstreekse impact heeft op de verkoop."
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners