Merken koppelen aan hun publiek

22/02/17 om 19:47 - Bijgewerkt om 19:45
Uit Trends van 23/02/17

Net voor hun dertigste richtten Angelo Geraci en Jonathan Mingoia hun tweede ICT-bedrijf op. Na Webveille startte het duo in 2014 Soprism op, dat software maakt om de gegevens op Facebook om te zetten in profielen op maat voor marketeers.

De twee Bergenaars zijn vrienden sinds de middelbare school en nu ook zakenpartners. Soprism bevestigde snel zijn potentieel met het instrument voor social audience profiling dat het ontwikkelde. Het vertrekpunt van het Waalse ondernemersduo is dat Facebook een goudmijn van gegevens bevat over klanten, maar dat bedrijven die gegevens n...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners