Meet uw marketing

06/12/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 18:09
Uit Trends van 07/12/17

Volgens de eerste editie van de Effie Barometer weten marketeers donders goed dat ze moeten tonen hoe doeltreffend hun marketinginspanningen zijn, maar weten ze niet goed hoe dat aan te pakken. Het beleggingsplatform Bolero toont hoe het kan.

Effie Belgium was lange tijd vooral bekend van de prijzen die het elk jaar uitreikt aan adverteerders die op de meest doeltreffende manier met hun marketingbudgetten omgaan. Onder impuls van de internationale organisatie, waaronder zo'n 45 landelijke verenigingen ressorteren, heeft Effie Belgium zijn actieterrein uitgebreid. "Effie is heel wat meer dan enkel awards", zegt Birgit Heymans, directeur van Effie Belgium. "Het is een platform waarop we kennis willen delen om het marketingvak te verbeteren en te versterken."
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners