Marketeer van het jaar

13/09/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 20:31
Uit Trends van 14/09/17

Wie volgt Severine Distave van Alpro Europe op als Nederlandstalige Marketeer van het Jaar? We krijgen het te horen tijdens een galadiner op 11 oktober.

De verkiezing van de Nederlandstalige en de Franstalige Marketeer van het Jaar is een initiatief van de marketingorganisatie Belgian Association of Marketing (BAM), in samenwerking met Trends en Trends-Tendances. De BAM is ontstaan na een fusie van drie marketingverenigingen. De genomineerden voor de prijs zijn geselecteerd uit een longlist, opgesteld door de jury onder het voorzitterschap van Jean Cornet. De jury interviewt de genomineerden en maakt haar keuze, maar beslist niet alleen. Haar stem telt voor 50 procent. De stemmen van de lezers van Trends en de leden van BAM tellen samen voor 25 procent mee. Het resterende kwart is voor de Master Marketeers, een select kransje van ervaren marketeers.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Trends Information Services

Onze partners