Marketeer de l'année

13/09/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 20:31
Uit Trends van 14/09/17

Vorig jaar werd Yannick Bouillon van de elektroketen Vanden Borre verkozen tot de Franstalige Marketeer van het Jaar. Een van dit vijftal volgt haar op.

Muriel Bernard eFarmz Marketeer en ondernemer

Na telkens vier jaar bij Gillette, Levi's en Mobistar, gebruikt Muriel Bernard haar marketingervaring al vier jaar voor eFarmz. De online biosupermarkt is haar eigen bedrijf. Efarmz, dat online meer dan duizend bioproducten aanbiedt, begon in Wallonië en Brussel, maar levert sinds een half jaar ook in Vlaanderen biogroentepakketten. Muriel Bernard bouwde rond haar webwinkel een gemeenschap van 22.000 klanten en haalde in 2016 een omzet van anderhalf miljoen euro.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners