Koen Maerevoet (56): 'Disruptie is geen modewoord'

25/10/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 18:14
Uit Trends van 26/10/17

Na een loopbaan van ruim dertig jaar in de consultancy werd Koen Maerevoet een jaar gelden de CEO van KPMG België. Van zijn eerste jaar onthoudt hij vooral dat alles in sneltempo verandert. "Voor KPMG is disruptie geen modewoord, maar een realiteit. De technologische ontwikkelingen brengen nieuwe bekommernissen, zoals cyberaanvallen. Een andere belangrijke ontwikkeling is de nieuwe Europese regelgeving rond audits. De verplichte rotatie bij auditors is een uitdaging, maar ook een kans om nieuwe klanten aan te trekken en nieuwe diensten te verlenen."
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners