'Jongeren moeten de drankencentrale weer leren kennen'

25/10/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 18:14
Uit Trends van 26/10/17

Zelfs de drankencentrale moet mee met de hippe trends. De leidende aankoopvereniging Prik & Tik brengt weldra drankpakketten bij u aan huis. "Ons publiek veroudert. Hiermee willen we de jongeren bereiken."

Prik & Tik werkt vanuit een reusachtig magazijn, tot de nok gevuld met flessen van de meest verkochte dranken. Maar ook weinig bekende bieren hebben hun plaats, in met stof bedekte bierbakken waarop namen als Bux Beer, Kapittel Dubbel of Hercule Stout prijken.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners