Voor iedereen goed proberen te doen, dat heeft Alexander Vandriessche opgegeven. Zijn businessmodel is gebaseerd op een ander idee: "Hoe meer haters je hebt, hoe beter het gaat met je carrière." Dat geldt volgens hem voor de artiesten die hij met zijn bureau DBNR begeleidt. "Je moet wel proberen iedereen te raken, maar of dat op een positieve of een negatieve manier gebeurt? Als iemand opmerkt dat hij de single Goud van Bazart kotsbeu is, wil dat zeggen dat die veel wordt gedraaid."
...
' Hoe meer haters, hoe beter het gaat met je carriEre'
Oscar And The Wolf en Bazart zijn ook dit jaar de topfavorieten voor de Music Industry Awards. Allebei zitten ze in de stal van manager Alexander Vandriessche. "Ik teer op het talent van iemand anders. Ik verkoop iets wat ik zelf niet kan."
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of
Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee
×
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 3 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of
Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee