Gewenst reclame kijken

09/05/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 09:10
Uit Trends van 10/05/18

Gebruikers van Trimiday kiezen zelf wanneer ze tijd vrij maken voor reclame. Hun aandacht wordt beloond met spaarpunten. Die kunnen ze inruilen tegen digitale betaaldiensten.

Tv-kijkers spoelen bij opgenomen programma's massaal de reclamespots door. Internetgebruikers installeren steeds vaker advertentieblockers. De reclamewereld kampt met andere woorden met een groeiend probleem. Trimiday - de afkorting van 3 minutes a day - wil de frustraties van consumenten en adverteerders oplossen, zegt Koen Verhaege, de CEO van Tripletwin, dat de app ontwikk...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners