Geluk is een luxe-éclair

28/03/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 10:03
Uit Trends van 29/03/18

Na een bezinningsperiode maken Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde, de bedenkers van Wasbar, hun comeback met Chez Claire, een nieuwe retailformule die éclairs verkoopt op toplocaties. "Maar het zijn niet zomaar éclairs."

Hoe je een nieuw winkelconcept in een mum van tijd op de kaart zet, hoeven Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde niet meer te leren. Ze zijn de bedenkers van Wasbar, de formule die een wassalon en een koffiebar combineert en die ze hebben verkocht aan Top Brands. Na een bezinningsperiode hebben ze een nieuw project in gang gezet. Chez Claire is een winkelconcept dat luxe-éclairs verkoopt op toplocaties. Na heel wat persaandacht bij de opening van de eerste twee winkels dook het duo vorige week op in het VIER-programma De Leeuwenkuil. Bart Verhaeghe (Club Brugge en Uplace) en Luc Van Mol (ZEB) waren meteen verkocht en investeerden ieder 100.000 euro in het project. Samen verwierven ze zo 15 procent van de aandelen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners