Doordacht op het web

22/11/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 19:24
Uit Trends van 23/11/17

Geen enkel bedrijf kan het zich nog permitteren niet in dialoog te treden met klanten via sociale media, maar hoe gaat u optimaal om met negatieve reacties?

Slechte publiciteit is beter dan geen publiciteit", zeggen sommigen. Die theorie is absoluut onwaar als het over Facebook, Twitter en aanverwanten gaat, beklemtoont de socialemedia-experte Sarah Van Diesel. Ze helpt bedrijven met hun digitale strategie. "Veel Vlaamse bedrijven voeren zo goed als geen beleid over sociale media. Vooral kmo's zijn vaak niet of onvoldoende op de hoogte van de negatieve feedback die ze via sociale media ontvangen. Of ze pakken het heel chaotisch aan. De ene werknemer heeft de Facebook-pagina aangemaakt, de andere de Twitter-account of ze eindigen met een dubbele account, waarvan ze heel va...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners