De twaalf werken van BAM

13/09/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 20:31
Uit Trends van 14/09/17

De nieuwe Belgian Association of Marketing (BAM) wil marketeers de komende twaalf weken bewust maken van de digitale uitdagingen die hen te wachten staan.

Stima (Stimulating Marketing, vroeger Stichting Marketing), BDMA (Belgian Direct Marketing Association) en IAB-Belgium (Interactive Advertising Bureau) komen vandaag tijdens het evenement The Rentree of Marketing naar buiten als de nieuwe Belgian Assocation of Marketing (BAM). De drie verenigingen hebben de afgelopen twee jaar gewerkt aan een fusie, die werd ingegeven door de digitalisering. Consumenten doen steeds meer dingen op hun computer of mobieltje, en dat heeft gevolgen voor marketeers.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners