De robot kan uw relatie met een klant verbeteren

25/10/17 om 21:00 - Bijgewerkt om 18:14
Uit Trends van 26/10/17

Het gevaar voor bestaande zakenmodellen komt veel meer van grote technologiebedrijven als Facebook en Amazon dan van kleine start-ups. Bedrijven en hun marketeers staan voor een duivels dilemma, zegt Steven Van Belleghem.

Zijn eerste boeken, zoals De Conversation Manager, richtten zich op de tweede digitaliseringsgolf (zie tabel Drie digitaliseringsgolven) en de overgang naar de derde fase. In het pas verschenen Customers The Day After Tomorrow onderzoekt de expert in klantgerichtheid de impact van automatisering en artificiële intelligentie op de relatie tussen bedrijven en klanten.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

Onze partners